
Momenteel werken er ruim tweehonderd medewerkers bij de Tros. De omroep probeert de banen zoveel mogelijk via natuurlijk verloop te laten verdwijnen, maar gedwongen ontslagen zijn onvermijdelijk. Daarnaast gaat de omroep besparen op het gebied van inkoop.
Voorzitter Karel van Doodewaerd: ‘Het is noodzakelijk adequaat te reageren op
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACampagneleider
KRO-NCRVveranderingen binnen het publieke bestel. Meer dan ooit is het van belang het heft in eigen handen te nemen. Dit vereist een daadkrachtig en zo efficiënt mogelijk omroepbedrijf. De Tros wil nu en in de toekomst een stevige rol blijven vervullen in het
Nederlandse medialandschap (ANP).’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee