FrieslandCampina naar MediaEdge:CIA, Heineken langer bij Kobalt


Aan de keuze van FrieslandCampina ging een selectieproces vooraf waaraan Kobalt en MediaEdge:CIA deelnamen. Als gevolg van de fusie tussen de zuivelondernemingen Friesland Foods en Campina moest er een keuze gemaakt worden tussen de mediabureaus die voor de ondernemingen werkten. Na een intensief proces waaraan MediaEdge:CIA (dat voor Friesland Foods actief was) en Kobalt (dat werkte voor Campina Nederland) deelnamen, is de keuze op MediaEdge:CIA gevallen.
MediaEdge:CIA gaat voor alle merken van FrieslandCampina in Nederland werken, waaronder Campina, Optimel, Mona, Vifit, Goedemorgen, Friesche Vlag, Appelsientje, CoolBest, DubbelFrisss, Chocomel, Fristi, Milner, Slankie, Frico en Valess. Het selectieproces werd begeleid door marketing- en communicatieadviesbureau 3MO.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeineken heeft besloten om de samenwerking met Kobalt te verlengen tot 2011. Het concern zet de samenwerking voort vanwege de expertise van Kobalt op het gebied van geïntegreerde communicatieplanning en optimale return on investment.
Directeur marketing Heineken Nederland Herwin van den Berg: 'Kobalt is een sterke partner. Ze kennen het bedrijf Heineken en onze merken. Daarnaast ontwikkelt Kobalt zich goed. Bijvoorbeeld als je kijkt naar initiatieven als twist voor het opbouwen van kennis in nieuwe media.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid