Fabrique vernieuwt Lotto.nl
Lotto wordt via de vernieuwde site gepositioneerd als familiespel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lotto wordt via de vernieuwde site gepositioneerd als familiespel.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met lotto.nl is de vernieuwing van de in totaal vier sites van kansspelorganisator De Lotto door Fabrique compleet. Fabrique ontwikkelde eerder al het vernieuwde toto.nl en luckyday.nl, en introduceerde de Europese miljoenenloterij eurojackpot.nl. De vernieuwde websites sluiten aan bij de strategie van De Lotto om de vier merken ieder een duidelijk eigen gezicht te geven.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Responsive design
Fabrique maakte lotto.nl ook geschikt voor tablet en mobiel. Door ‘responsive’ design schaalt de website mee op breedbeeldmonitor, tablet en smartphone.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid