Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Experience advertising’ op de smartphone voor waterglijbanen van Landal

Landal Greenparks wilde niet vertéllen over hun langste indoor glijbaan ter wereld, maar die laten beléven.
Miniatuurvoorbeeld
© Traffic4U
Miniatuurvoorbeeld
© Traffic4U

Landal Greenparks komt voor zijn vakantieresort in het luxere segment, Hof van Saksen, met een campagne op de smartphone om de bekendheid van zijn waterglijbanen te vergroten. (Bureau: JustPremium in opdracht van Traffic4U.)

related partner content for mobile comes here

Het verantwoordelijke bureau heeft het niet over een banner, of een mobiele advertentie, maar over een ‘mobile skin’. In zijn campagnes legt Landal al vanaf 2017 de focus op de drie nieuwe indoor waterglijbanen (‘de grootste indoor waterglijbaan ter wereld’ zelfs). Deze nieuwe vorm van adverteren – de mobile skin dus – voert mensen mee door de glijbaan. Zo kan de doelgroep de waterglijbaan een beetje ervaren.

Traffic4U: ‘Het eerste paneel visualiseert hoe je de glijbaan in rent, in het midden zit je in de glijbaan en in het laatste gedeelte kom je uit de glijbaan. Dit geeft een andere dimensie aan mobile advertising door de focus te verleggen naar de beleving.’

Esther Deppe, campaign sales manager bij Landal GreenParks, zegt met de nieuwe advertentie-uiting te willen sturen op awareness en inspiratie. ‘We willen het “buitengewoon genieten” bij onze potentiele gasten overbrengen.’

Een preview van de advertentie is hier te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in