Overslaan en naar de inhoud gaan

Eva de Vries (Microsoft): ‘Niet blindstaren op alleen maar data’

Volgens De Vries hoeft niet elke marketeer data scientist te zijn. 'Juist teamspel is belangrijk.'
There's more technology where this came from
There's more technology where this came from
© Shutterstock
There's more technology where this came from
There's more technology where this came from
© Shutterstock

Dat 58 procent van de marketeers zijn organisatie een zeven of hoger voor Data Driven Decision Making (DDDM) geeft, valt CMO van Microsoft Nederland Eva de Vries zeker niet tegen. ‘Het geeft aan dat het merendeel van de bedrijven hierop inzet en dat is bewezen dat je met data goede slagen kunt slaan. Data zijn een volwassen onderdeel van marketing geworden en een key driver waarmee je kunt laten zien dat je als marketingonderdeel van een organisatie echt iets kunt bewerkstelligen. Maar dat geldt natuurlijk niet alleen voor marketing. Ook voor andere afdelingen. Over de hele linie maakt DDDM deel uit van de bedrijfsvoering.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in