Overslaan en naar de inhoud gaan

Essay: Survival of the fittest in optima forma

Saskia Wagenmakers, voorzitter IAB Nederland, ziet dat het belang van digitale wendbaarheid sinds de coronacrisis alleen maar is vergroot.
Saskia Wagenmakers
Saskia Wagenmakers: 'Niet eerder zag ik in onze industrie zoveel flexibiliteit, veerkracht, positiviteit, creativiteit en openheid.'
Saskia Wagenmakers
Saskia Wagenmakers: 'Niet eerder zag ik in onze industrie zoveel flexibiliteit, veerkracht, positiviteit, creativiteit en openheid.'

De impact van covid-19 is enorm. Voor iedereen, privé en zakelijk. Het virus heeft veel verdriet veroorzaakt. En tegelijkertijd heeft het zakelijk Nederland ook wat gebracht. Niet eerder zag ik in onze industrie zoveel flexibiliteit, veerkracht, positiviteit, creativiteit en openheid. Er heerst veel meer een we-doen-het-samenmentaliteit, dat vind ik heel mooi om te zien.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in