Overslaan en naar de inhoud gaan

Tech-merken samengebracht in The Data Agency

The Data Agency, die in de toekomst wil uitbreiden, werkt momenteel onder meer voor Etos, Renault, Dynamo Retail Groep en Moneyou.
Foto: Frank de Beun, CEO van The Data Agency.
Foto: Frank de Beun, CEO van The Data Agency.
Foto: Frank de Beun, CEO van The Data Agency.
Foto: Frank de Beun, CEO van The Data Agency.

EDM, Human Inference, LynqID en GeoMarktprofiel, stuk voor stuk merken die gespecialiseerd zijn in technologie, data en analyse, komen samen in een nieuwe groep: The Data Agency. 

related partner content for mobile comes here

'Door de toenemende complexiteit van de wereld van data' wil de groep kennisdeling faciliteren en een deel van de bedrijfsvoering van merken uit handen nemen. The Data Agency, die in de toekomst wil uitbreiden, werkt momenteel onder meer voor Etos, Renault, Dynamo Retail Groep en Moneyou.

'Wij willen onze klanten een voorsprong geven en daarom staan wij open voor nieuwe technologieën en ontwikkelingen. Dat kan in een volwassen datamarkt beter wanneer we vanuit specialisaties werken', zegt ceo Frank de Beun. 'Voor onze merken betekent dit dat ze ruimte moeten krijgen om te groeien binnen hun specialisatie. Dat bieden we ze nu. Bovendien maken we het makkelijker voor nieuwe merken, met behoud van zelfstandigheid, maar met behulp van de groep en de andere merken, om zich aan te sluiten en hun groei te versnellen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in