Overslaan en naar de inhoud gaan

Esprix haalt 130 inzendingen

Het aantal inzendingen voor de Esprix is uitgekomen op 130 cases, verdeeld over 6 hoofdcategorieën. Het aantal ligt ruim boven de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De categorieën met de meeste inzendingen zijn ‘business-to-consumer’ (35) en ‘business-to-business (42). De overige inzendingen zijn verdeeld over de categorieën ‘fast moving consumer goods’ (20), ‘durable’ (13), ‘non profit’ (13) en ‘retail’ (7). Binnen de zes hoofdcategorieën wordt tevens beoordeeld op een of meer specifieke onderdelen van een campagne: ‘internetcommunicatie’ (23), ‘direct mail/grafische toepassing’ (61), ‘telemarketing’ (6), ‘promotionele producten’ (28) en ‘evenementen’ (10).

related partner content for mobile comes here

De jurering vindt plaats op 25 en 31 maart en 1 april bij Ogilvy Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in