Overslaan en naar de inhoud gaan

Top weg bij Britse St Luke’s

Het befaamde Britse reclamebureau St Luke’s is na een interne machtsstrijd zijn top kwijtgeraakt, inclusief founding partner/chairman…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens nieuwsdienst BrandRepublic ging de strijd om het beleid bij het onconventionele reclamebureau. De moeilijkheden ontstonden toen Law, een van de aandeelhouders, zich meer wilde gaan bemoeien met de dagelijkse leiding, die in handen was van Neil Henderson en Phil Teer. Ook Kate Stanner, deputy chairman, heeft haar ontslag ingediend.

related partner content for mobile comes here

St Luke’s, dat de vorm heeft van een coöperatie en bekend staat om zijn aparte aanpak van de marketingcommunicatie voor klanten, heeft vestigingen in Zweden en India. Het bureau is opgericht in 1995.

Het verhaal gaat dat Law actief was met lezingen houden en boeken schrijven en ook veel tijd stak in Artists Network, dat hij was begonnen met diverse Britse beroemdheden. Toen die laatste club in de financiële problemen raakte, richtte Law zich meer en meer op St Luke’s, wat frictie veroorzaakte.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in