Permissie voorwaarde voor succes e-mailmarketing
Consumenten hechten weinig tot geen waarde aan een eventuele vergoeding die zij kunnen ontvangen voor het lezen van reclameboodschappen via…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van groter belang voor hen is de inhoudelijke relevantie en informatieve kwaliteit van een commerciële e-mail. Daarnaast geven zij aan dat verlies van privacy het grootste obstakel is om zich in te schrijven voor een commerciële nieuwsbrief. Dat blijkt uit onderzoek van Frank Schmid, deze maand afgestudeerd als internationaal bedrijfskundige aan de Universiteit van Maastricht, in samenwerking met Mistermail. Het onderzoek geeft volgens Schmid aan dat permissiemarketing een voorwaarde is voor een succesvolle e-mailmarketingstrategie.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente Delft
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid