Overslaan en naar de inhoud gaan

Permissie voorwaarde voor succes e-mailmarketing

Consumenten hechten weinig tot geen waarde aan een eventuele vergoeding die zij kunnen ontvangen voor het lezen van reclameboodschappen via…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van groter belang voor hen is de inhoudelijke relevantie en informatieve kwaliteit van een commerciële e-mail. Daarnaast geven zij aan dat verlies van privacy het grootste obstakel is om zich in te schrijven voor een commerciële nieuwsbrief. Dat blijkt uit onderzoek van Frank Schmid, deze maand afgestudeerd als internationaal bedrijfskundige aan de Universiteit van Maastricht, in samenwerking met Mistermail. Het onderzoek geeft volgens Schmid aan dat permissiemarketing een voorwaarde is voor een succesvolle e-mailmarketingstrategie.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in