Korteweg komt met B2B Talent Trophy


Achterliggend idee is om de belangstelling voor b-to-b communicatie onder studenten te vergroten. Dat dit hard nodig is, werd onderstreept door het geringe aantal inzendingen. De jury, bestaande uit prof. dr. Cees van Riel, hoogleraar Corporate Communicatie aan de Erasmus Universiteit en Emiel van der Wal, head of branding & advertising van Vodafone, aangevuld met praktijkmensen van Korteweg Communicatie, heeft Georgette Brekelmans en Bianca Elzinga van de Hogeschool Inholland, vestiging Diemen tot winnaars uitgeroepen. In hun scriptie ´Heinz the Movie´ wordt praktisch en gedetailleerd een aanpak ontwikkeld om de productie van een film gefinancierd te krijgen, gebaseerd op de stripfiguur Heinz, licht Korteweg Communicatie toe.
De scriptie scoort met name op een goede en inzichtelijke doelgroepsegmentatie en de daarop gebaseerde boodschapdifferentiatie. Korteweg Communicatie wil er de komende jaren een gewoonte van maken de B2B Talent Trophy uit te reiken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid