Overslaan en naar de inhoud gaan

TMP-divisies gaan zelfstandig verder

TMP eResourcing en TMP Executive Search koppelen zich los van TMP Worldwide, het moederbedrijf van Monster.com.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De divisies die zich bezighouden met onder meer werving & selectie, executive searche en interim-management gaan zelfstandig verder. TMP Advertising en Communications en Monster.com blijven onderdeel van TMP Worldwide. Max Schep, landenmanager TMP eResourcing, verwacht zich beter te kunnen toeleggen op de eigen specialismen. ’Te lang is geprobeerd om totaal verschillende diensten zoals bijvoorbeeld Monster en outplacement bij dezelfde klanten onder de aandacht te brengen. We zijn nu nog beter in staat de focus te houden op de eigen core business.’

related partner content for mobile comes here

Vanaf 1 april gaan de voormalige TMP-divisies verder onder de nieuwe naam Hudson Highland Group. EResourcing gaat twee nieuwe namen gebruiken, te weten TMP Hudson Global Resources (voor werving & selectie en interim management) en TMP Hudson Human Resource Consulting (consultancy).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in