Miljoenencontract voor De Telegraaf


Het contract is bruto goed voor ruim 9 miljoen euro. De keten uit Sliedrecht neemt tot en met januari 2004 één miljoen millimeters af. Dit komt neer op zo’n 150 pagina’s binnen een jaar, oftewel ongeveer drie fullcolourpagina’s per week. De Telegraaf rekent door de week voor een fullcolourpagina (bruto) bijna 58.000 euro, op zaterdag is de brutoprijs 65.000 euro. Geruchten over extreem hoge kortingen die de adverteerder bedongen zou hebben, worden door Cees Minderop, hoofd advertentie-exploitatie van De Telegraaf, ontkend.
In juli 2002 kwam de meubelkoning een vergelijkbare deal overeen: binnen vier weken nam hij zestig Telegraaf-pagina’s af. Dit resulteerde volgens advertising manager Peter de Jongh in een verkoopstijging van 18 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijClustercoördinator Energiezuinig Wonen
Milieu CentraalSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftSeats and Sofas adverteert alleen in dagbladen en huis-aan-huisbladen. De onderneming verschoof zijn radiobudget enige tijd geleden naar print en adverteert niet op tv.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid