Engelse campagne tegen gestolen mobieltjes
De mobiele-telefonie-industrie, de politie en het ministerie van Binnenlandse Zaken zijn in Engeland een grootscheepse gezamenlijke…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Via de pay-off ‘Stolen phones don’t work anymore’ wil de met 2,25 miljoen euro toebedeelde campagne duidelijk maken dat alle mobiele netwerken nu informatie uitwisselen over diefstal. Onder auspiciën van het centrum Immobilise Mobile Phone Crime worden volgens Campaign vooral posters gedrukt die ook de boodschap overbrengen dat gestolen mobieltjes voortaan direct geblokkeerd worden. Deelnemende bedrijven zijn onder meer O2, One.Tel, Orange, Virtgin Mobile en Phones4U.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid