Commerciële zenders samen op 44 procent
De commerciële zenders behaalden in week 9 een gezamenlijk marktaandeel van 44 procent, de publieke zenders hadden samen 39 procent.
RTL4 was weer de grootste zender met 17 procent, RTL5 had 5 en Yorin 6 procent marktaandeel. SBS6 scoorde 9 procent, Net5 5 en V8 3 procent. Best bekeken programma was het zondagse 20.00 uur Journaal met 3,388 miljoen kijkers. Naar de wedstrijd Ajax-Arsenal keken 3,114 miljoen mensen, de Idols trok 3,088 miljoen kijkers. Daarmee werd de finale van het Nationaal Songfestival ruimschoots overvleugeld. Dat programma komt niet eens in de toptien (Bron: Intomart CKO).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid