Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders samen op 44 procent

De commerciële zenders behaalden in week 9 een gezamenlijk marktaandeel van 44 procent, de publieke zenders hadden samen 39 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL4 was weer de grootste zender met 17 procent, RTL5 had 5 en Yorin 6 procent marktaandeel. SBS6 scoorde 9 procent, Net5 5 en V8 3 procent. Best bekeken programma was het zondagse 20.00 uur Journaal met 3,388 miljoen kijkers. Naar de wedstrijd Ajax-Arsenal keken 3,114 miljoen mensen, de Idols trok 3,088 miljoen kijkers. Daarmee werd de finale van het Nationaal Songfestival ruimschoots overvleugeld. Dat programma komt niet eens in de toptien (Bron: Intomart CKO).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in