Eneco: crowdsourcing voor genereren social mediaconcepten
Deze concepten moesten aansluiten op de door FHV BBDO ontwikkelde campagnelijn. Eneco heeft als doel om met deze concepten zich actiever aan mensen te binden, meer service te bieden en de dialoog aan te gaan.
Voor de conceptontwikkeling om de frequentie en intensiteit van het contact met klanten te verbeteren, heeft Eneco het platform Edge Amsterdam ingeschakeld. Het winnende concept is gemaakt door Bas en Koen Janssen van de Willem de Kooning Academie. Zij worden nu door FHV BBDO betrokken bij de verdere uitwerking van het concept en strategie. Een van de doelen van Edge is om jonge talenten een springplank te bieden voor hun verdere carrière.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis'De inhoud van het contact met onze klant kan heel divers zijn, mits écht relevant voor de persoon. We moeten als Eneco betekenis hebben voor onze klanten en daar mag ook best een fun-factor in zitten', zegt Jorg Verweij, Manager Online bij Eneco. 'Aansluitend op onze huidige campagnelijn denken we dat juist jonge, talentvolle creatieven relevante inzichten bieden om deze creatieve concepten te genereren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid