Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco: crowdsourcing voor genereren social mediaconcepten

Eneco heeft crowdsourcing platform Edge Amsterdam ingezet voor de ontwikkeling van social mediaconcepten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze concepten moesten aansluiten op de door FHV BBDO ontwikkelde campagnelijn. Eneco heeft als doel om met deze concepten zich actiever aan mensen te binden, meer service te bieden en de dialoog aan te gaan.

related partner content for mobile comes here

Voor de conceptontwikkeling om de frequentie en intensiteit van het contact met klanten te verbeteren, heeft Eneco het platform ingeschakeld. Het winnende concept is gemaakt door Bas en Koen Janssen van de Willem de Kooning Academie. Zij worden nu door FHV BBDO betrokken bij de verdere uitwerking van het concept en strategie. Een van de doelen van Edge is om jonge talenten een springplank te bieden voor hun verdere carrière.

'De inhoud van het contact met onze klant kan heel divers zijn, mits écht relevant voor de persoon. We moeten als betekenis hebben voor onze klanten en daar mag ook best een fun-factor in zitten', zegt Jorg Verweij, Manager Online bij Eneco. 'Aansluitend op onze huidige campagnelijn denken we dat juist jonge, talentvolle creatieven relevante inzichten bieden om deze creatieve concepten te genereren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in