Overslaan en naar de inhoud gaan

EACA stopt Tiger in z’n tank

De European Association of Communications Agencies (EACA) in Brussel heeft een nieuwe voorzitter benoemd, François Tiger.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij is werkzaam bij Euro RSCG, waar hij verantwoordelijk is voor de Franse bureau-activiteiten en is daarnaast lid van het Worldwide Executive Committee. Tiger is de opvolger van Xavier Oliver, chairman van BBDO Spain, die de functie sinds maart ’98 bezette.

related partner content for mobile comes here

De Brussels lobbyclub, die tot voor kort de EAAA (European Association of Advertising Agencies) heette, veranderde niet alleen van naam, maar wil volgens Tiger ook nieuwe bureaus als lid verwerven, dus niet alleen de traditionele reclamebureaus. Volgens hem wil de EACA samen met de georganiseerde adverteerders als ‘één stem in Europa spreken, namens de gehele communicatie-industrie.’ Tiger wil in dat verband nog sterker de nadruk gaan leggen op het belang van zelfregulering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in