Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie nominaties Eva

De Eva-jury heeft drie eventbureaus genomineerd voor de titel Eventbureau van het Jaar 2006. Het zijn Art & Show Events, Bruggen Verwiel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het publiek dat op 10 april in Hotels van Oranje aanwezig is bij de uitreiking van de EVA, de nationale event awards, beslist mee wie de uiteindelijke winnaar wordt van de titel Eventbureau van het Jaar 2006.

related partner content for mobile comes here

De jury heeft gekeken naar de kwaliteit van de events (gemeten volgens de criteria die ook voor Eva gelden), naar de klantgerichtheid en naar de visie van de bureaus op het vak en hun rol daarin. Deze cijfers dienden als richtlijn voor de daaropvolgende discussie, waarna de genomineerden zijn aangewezen.

De jury heeft intern ook een winnaar bepaald. Het publiek dat aanwezig is bij de uitreiking van de Eva kiest eveneens een winnaar. Dit gebeurt door schriftelijke en anonieme stemming. Bij de uiteindelijke uitslag, die direct na de stemming bekend zal worden gemaakt, telt de mening van de jury voor vijftig procent mee, net als die van het publiek.

De jury bestaat uit Wim de Vries (Het Strategem, voorzitter), Mildred Hofkes (Novamedia), Frans van Steenis (Deloitte), Bart Altewischer (Jaguar), Koos de Boer (Sanoma Magazines), Stan Severin (Euro RSCG), Christine van Dalen (IdtV), Guus Lakeman (Unlimited) en René Nelissen (Albron Party Productions).

De Eva is een initiatief van Stichting Excellent Event en wordt ondersteund door branchevereniging IDEA en vakbeurs Evenement 2006. Mediapartners zijn FZ, Adformatie, Adforesult en Tijdschrift voor Marketing.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in