Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie keer business succes voor JWT Amsterdam

Saturn, ING Retail en Frico: JWT Amsterdam bouwt de business uit. Op bestaande klanten en op een nieuwe klant.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

JWT Amsterdam bouwt de relatie met Media Markt-Saturn Nederland (onderdeel van Metro Group) verder uit. Vanaf 2012 werkte het bureau voor elektronicaketen Media Markt. Aankomend najaar maakt het ook een merkcampagne voor het andere label van de elektronicagigant: . Tot nu was Pool Worldwide het lead agency van Saturn in Nederland (zie werk van Pool Worldwide voor Saturn.) Aan de business win ging geen pitch vooraf.

related partner content for mobile comes here

ING Retail
JWT Amsterdam voor ING. Dat partnership wordt verder uitgebouwd omdat het bureau uitgekozen is om de in-store communicatie voor ING Retail te doen. JWT heeft de opdracht gekregen om de merkvisie consistent door te voeren in ‘bankwinkels’. Aan de business win ging een pitch vooraf, waaraan ook verschillende designbureaus meededen.

Frico
FrieslandCampina was al klant bij andere bureaus in het JWT-netwerk. Vanaf mei dit jaar werkt ook JWT Amsterdam voor het zuivelconcern en wel voor het kaasmerk voor de regio Middle East en North Africa (MENA). De klant werd volgens JWT binnengehaald na een zware competitie in drie rondes. JWT Amsterdam gaat het account vanuit hier leiden, ondersteund door JWT Beirut. De eerste merkcampagnes die het bureau gaat maken worden uitgerold in Egypte en Algerije. In augustus volgt Saoedi-Arabië.

ECD Bas Korsten zegt dat de ambitie van JWT Amsterdam is om meer en meer internationale business vanuit Amsterdam te behandelen.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in