Overslaan en naar de inhoud gaan

Doritos laat jongeren elkaar uitnodigen voor een trio

Voor de nieuwste smaak van Doritos: Late Night Sensational Salsa is een opmerkelijke campagne ontwikkelend. Met de Doritos Late Night Skip…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze twee onbekenden dienen binnen 9 uur te reageren, anders zit je aan elkaar vast en is er een kans dat je met hen een Late Night Triangle Trip gaat maken naar het nachtleven van Moskou, Istanbul en Berlijn!
De nieuwe Sensational Salsa smaak van Doritos is een Late Night variant en richt zich daarom met deze campagne volledig op het nachtleven van jongeren. Skip or Trip wordt gespeeld op een nachtversie van Google Maps. Hoe meer triootjes je maakt, hoe meer kans je maakt op Go Pro’s, Retro Boomboxen, Spotify Premium accounts en Doritos Late Night pakketten.
De actie loopt tot het einde van de zomer en is via je mobiel én desktop in Nederland en België te spelen. De campagne wordt ondersteund met oa mobile advertising en tv reclame met tag on.

;" title="MobileMarketingNl#5764863998100891138&;">

related partner content for mobile comes here


(www.mobilemarketing.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in