Delta Lloyd eert Optimist
Na het pessimistische schrikbeeld van het Budget Bejaardenhuis, gooit Delta Lloyd nu juist een Optimist in de strijd voor hun nieuwe…
Als partner van de Nederlandse watersport, wil de verzekeraar laten zien hoe belangrijk talentontwikkeling is voor de watersport. Daarom werd vandaag een Optimist-bootje via een zogenaamd convoi exceptionnel door Amsterdam naar de HISWA te water vervoerd, als deel van een nieuwe campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Harry van der Zwan, directeur Marketing & Verkoop Delta Lloyd: ‘Voor een zeiler is een Optimist vaak de eerste boot waarin hij vaart. Delta Lloyd steunt niet alleen de topsport maar ook talenten.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaOok in onze nieuwe reclamecampagne zal worden verwezen naar de rol van Delta Lloyd als watersportsponsor, aldus Van der Zwan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid