Overslaan en naar de inhoud gaan

Dear Mr Copier

Een heuse smeekbede aan merkpiraten
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jos Birken signaleert elke maand in Tijdschrift voor Marketing verrassende en opmerkelijke marketingzaken in Azië. Dit is er eentje.

related partner content for mobile comes here

Gezien op de handtassenafdeling van een groot warenhuis in Singapore: een label met een smeekbede.

Kennelijk begint het behoorlijk bar te worden in de wereld van luxegoederen. Piraterij viert hoogtij en het zijn niet alleen de grote jongens die er last van hebben.

Tassenmerk Gabs hoopt dat een beroep op de redelijkheid helpt: ‘Geachte mijnheer of mevrouw Merkpiraat (in de praktijk waarschijnlijk mijnheer), laat ons geld uitgeven aan jonge, talentvolle ontwerpers, in plaats van aan dure advocaten.’

Wedden dat straks niet alleen die tas, maar ook dat label wordt nagemaakt?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in