Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel, waarom maar zes bureaus?

Wat ik dus niet begrijp van Amstel is dat ze zo’n pitchproces zo armoedig beginnen. Slechts zes bureaus worden bezocht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederland telt duizenden reclamebureaus. Waarvan er zeker dertig tot de landelijke top behoren. En dan lees je in de Adformatie dat Amstel een pitchproces begint met slechts zes bureaus. Begeleid door 3MO gaat het pitchteam van Amstel en route. Kriskras door Nederland (vooral door Amsterdam). Een lekkere lunch hier. Goede gesprekken over de biermarkt daar. Praten over de bureaus. Over eerdere campagnes van Amstel en hoe het nu allemaal anders moet. Over de smaak van het vocht, wat men verkoopt als bier.

related partner content for mobile comes here

Enfin, zes bureaus.

Waarom niet acht? Of tien?

Er is tijd genoeg blijkbaar om er zes te bezoeken. Dan kun je er ook tien bezoeken.

Er is geen visie blijkbaar op wat bureaus in Nederland kunnen, want anders zou je er hooguit twee bezoeken.

Dus zet dit onrecht snel recht en bezoek zoveel mogelijk bureaus in Nederland.

(En volgend jaar weer natuurlijk, want dan is iedereen aan klantkant weer weg en formeert de nieuwe marketingbaas een nieuw pitchteam). 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in