Overslaan en naar de inhoud gaan

De politie op social media: grappiger dan je denkt

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Hoewel je in het echte leven misschien niet blij bent als je in aanraking komt met de politie, laat de politie op social media een hele andere kant van zichzelf zien. Niet alleen corpsen, maar ook afdelingen, teams en agenten hebben eigen accounts waarop ze alles delen wat ze zoal tegenkomen. Wij verzamelden 12 berichten waaruit blijkt dat de politie regelmatig net zo leuk is als welk ander merk dan ook.

related partner content for mobile comes here

 

1. De politie is er voor alle slimme oplossingen.

 

 

2. Of doet zelf bijzondere ontdekkingen.

 

 

3. Ook bijzondere situaties worden gedeeld.

 

 

4. De politie gaat met de tijd mee.

 

 

5. En haakt in op bepaalde dagen.

 

 

6. Ook zelfspot kan niet ontbreken.

 

 

7. Daarnaast is de politie ook maar een mens.

Humor_politie_bloteborsten (1)  

 

8. Zijn ze scherp.

humor_politie_wijkagent (1)  

 

9. En laten ze zien hoe de werkdag van een agent eruit ziet.

 

 

10. Irritaties worden gedeeld.

 

 

11. Maar ook de zaken die hun dagen leuker maken.

 

 

12. En natuurlijk zijn ze in voor een geintje.

Deze tweet won vorig jaar tijdens de juryprijs in de categorie Beste Grap.    

 

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week is geschreven door Dirkje Schobben.

Ben je zelf ook creatief bezig met social? Zend nog voor aanstaande vrijdag, 15 april, het mooiste, creatiefste of opvallendste social media werk in voor De Beste Social Awards en wie weet maak jij kans op een award!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in