De 4 marketing-c's van succesvolle ondernemers
VODW ondervroeg 25 mensen met uiteenlopende achtergronden. Van jonge internetondernemers, een pionier in duurzame energie, ‘s-werelds beste DJ, tot de baas van KLM.
Zij weten met hun producten en diensten wereldwijd miljoenen mensen te verleiden en aan zich te binden. Maar welk repertoire zetten zij in om anderen in beweging te krijgen? Wat is de rol van marketing in hun ondernemerschap en wat is de rol van ondernemerschap in hun marketing?
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe interviewers komen tot vier competenties, waarmee deze mensen het verschil maken:
- Connect, ze voelen zich verbonden met de eindconsument.
- Create, ze durven met nieuwe, creatieve oplossingen te komen
- Calculate, ze onderzoeken of het initiatief een aantrekkelijke return on investment oplevert
- Convince, ze beschikken over een grote overtuigingskracht
Het boek komt in november uit. VODW wil de theorie van de vier C’s echter ook op u testen. De onderzoekers vragen daarvoor 15 minuten van uw tijd, om een enquete in te vullen. De resultaten van het onderzoek kunnen, wanneer u daarin geinteresseerd bent, achteraf per mail doorgestuurd worden (laat dan aan het eind van de enquete uw e-mailadres achter).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid