Overslaan en naar de inhoud gaan

De 4 marketing-c's van succesvolle ondernemers

In het boek 'Dutch Magic. Hoe Nederlandse ondernemers markten veroveren’ worden succesvolle Nederlandse ondernemers geportretteerd. Wat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

VODW ondervroeg 25 mensen met uiteenlopende achtergronden. Van jonge internetondernemers, een pionier in duurzame energie, ‘s-werelds beste DJ, tot de baas van KLM.

related partner content for mobile comes here

Zij weten met hun producten en diensten wereldwijd miljoenen mensen te verleiden en aan zich te binden. Maar welk repertoire zetten zij in om anderen in beweging te krijgen? Wat is de rol van marketing in hun ondernemerschap en wat is de rol van ondernemerschap in hun marketing?

De interviewers komen tot vier competenties, waarmee deze mensen het verschil maken:

  • Connect, ze voelen zich verbonden met de eindconsument.
  • Create, ze durven met nieuwe, creatieve oplossingen te komen
  • Calculate, ze onderzoeken of het initiatief een aantrekkelijke return on investment oplevert
  • Convince, ze beschikken over een grote overtuigingskracht

Het boek komt in november uit. VODW wil de theorie van de vier C’s echter ook op u testen. De onderzoekers vragen daarvoor 15 minuten van uw tijd, om . De resultaten van het onderzoek kunnen, wanneer u daarin geinteresseerd bent, achteraf per mail doorgestuurd worden (laat dan aan het eind van de enquete uw e-mailadres achter).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in