Overslaan en naar de inhoud gaan

Andere opzet CoolBrands-verkiezing

De verkiezing van het ‘coolste merk’ in november is dit jaar anders van opzet.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voorheen gaven respondenten hun voorkeur aan uit een lange lijst van merken, die vervolgens per categorie werden gepresenteerd. Dit jaar wordt de longlist al per categorie gepresenteerd. De categorieën voor zover bekend zijn: coolste giant poster campagne, coolste sustainability project, coolste social network en coolste blog en coolste productintroductie. De categorieën komen tot stand in samenspraak met de (niet betalende) partners Metro, blowUp en Zenith Optimedia.

related partner content for mobile comes here

Net als voorgaande jaren, worden de voorkeuren van consumenten afgezet tegen die van marcomprofessionals. Op 10 november gaat de verkiezing live op .

Het Coolbrands The Guru Book verschijnt over drie weken. Dat heeft met de verkiezing echter niets te maken, zegt Maarten Schäfer van CoolBrands: ‘De verkiezing is wel bedoeld om de autoriteit van CoolBrands te onderstrepen, het is pr voor ons.’ Het boek bevat merkverhalen die door (betaalde) interviews tot stand zijn gekomen. De boeken worden in een beperkte oplage verspreid onder opinion leaders.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in