Andere opzet CoolBrands-verkiezing
Voorheen gaven respondenten hun voorkeur aan uit een lange lijst van merken, die vervolgens per categorie werden gepresenteerd. Dit jaar wordt de longlist al per categorie gepresenteerd. De categorieën voor zover bekend zijn: coolste giant poster campagne, coolste sustainability project, coolste social network en coolste blog en coolste productintroductie. De categorieën komen tot stand in samenspraak met de (niet betalende) partners Metro, blowUp en Zenith Optimedia.
Net als voorgaande jaren, worden de voorkeuren van consumenten afgezet tegen die van marcomprofessionals. Op 10 november gaat de verkiezing live op www.coolbrands.org.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet Coolbrands The Guru Book verschijnt over drie weken. Dat heeft met de verkiezing echter niets te maken, zegt Maarten Schäfer van CoolBrands: ‘De verkiezing is wel bedoeld om de autoriteit van CoolBrands te onderstrepen, het is pr voor ons.’ Het boek bevat merkverhalen die door (betaalde) interviews tot stand zijn gekomen. De boeken worden in een beperkte oplage verspreid onder opinion leaders.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid