Overslaan en naar de inhoud gaan

Aston Martin coolste merk

Aston Martin staat op nummer één in Groot-Brittannië als coolste merk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aston Martin staat op nummer één in Groot-Brittannië als .

related partner content for mobile comes here

Dit succes is voor een groot deel toe te schrijven aan de James Bond films. Aston Martin heeft natuurlijk en succesvol imago gekregen in de door de auto uit te breiden met gadgets.

Het succes van Aston Martin zou je kunnen beschouwen als een vorm van . Er worden weliswaar geen James Bond Aston Martins aangeboden aan de consument, maar Aston Martin heeft wel haar imago aan James Bond te danken. Co-branding levert zo een bijdrage aan het imago van het merk Aston Martin. Het merk lift namelijk mee op het succes van de film en heeft daarmee ook dat imago gekregen om het tot een 'cool' merk te maken.

Klik voor de volledige resultaten van de Coolbrands survey.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in