Communicatie Poll: het communicatiejaar 2009
Deze eerste Communicatie Poll van het jaar is gewijd aan de vraag wat 2009 de communcatiebranche zal brengen; dalen de budgetten tot…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van de vorige poll luidde: ‘Goeie actie van Heineken om jongeren te wijzen op de gevaren van alcoholmisbruik’. Daarme was een meerderheid van 69 procent het eens. Zij kozen de optie ‘Inderdaad, goed voor Heineken én goed voor jongeren’. Een minderheid van 31 procent oordeelde anders en opteerde voor ‘Nee, de actie is alleen geloofwaardig als hij van een onafhankelijke instelling komt’.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid