Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola zet in op de melkindustrie

De frisdrankfabrikant komt met een eigen premium melk: Fairlife.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het product zal worden verkocht voor de prijs van twee keer een &;gewoon&; pak melk en ligt vanaf december in de Amerikaanse schappen. &;In feite moet het premiummerk onder de melken worden&;, aldus Sandy Douglas, verantwoordelijk voor in Noord-Amerika. 

related partner content for mobile comes here

Opvallende stap

Coca-Cola&;s investeringen komen in een moeilijke tijd voor de melkindustrie. De afgelopen vier decennia is de omzet van vloeibare melk flink gedaald. Fairlife wordt gemaakt op duurzame melkveehouderijen met &;volledig duurzame en hightech processen&; en heeft een eigen melk filterproces. De eerste testen waren veelbelovend en Coca-Cola is een joint venture gestart met enkele innovatieve leiders uit de zuivelmarkt.

Douglas: &;We verwachtten veel geld om te kunnen zetten met het merk, maar zullen in de eerste jaren geduld moeten hebben. Net als met Coca-Cola&;s sinaasappelsapmerk , komt het geld vanzelf als je goed doet.&;

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in