Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Marnix vindt vriendin via billboards

Buitenreclame-exploitant JCDecaux begon in maart een campagne om de effectiviteit van buitenreclame aan te tonen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ‘Amsterdamse vrijgezel Marnix’ werd in maart ‘voorgesteld’ aan Nederland via de billboards. Een teasercampagne verstrekte in etappes informatie over Marnix en introduceerde hem aan een massapubliek.

related partner content for mobile comes here

Marnix deed verslag van zijn ervaringen op de Facebookpagina waar hij vrouwen uitnodigde om met hem te daten. En vorige week maakte Marnix bekend dat zijn zoektocht geslaagd is, want hij heeft een vriendin gevonden.

JCDecaux: ‘Als een onbekend persoon al dergelijke respons kan creëren, dan kun je wel nagaan wat er gebeurt met een campagne voor een (bekend) product of merk.’

Want volgens de exploitant genereert een billboard gemiddeld 54.555 contacten per week en ‘500 Billboard-vakken bereiken 55 procent van de bevolking in twee weken tijd’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in