Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Marketeers geven meer uit aan digitale elite’

De top 2% van het wereldwijde publiek voelt zich vier keer meer betrokken bij merken via cross channel reclame. Marketeers geven 108% meer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het nieuwe , het cloud marketing platform. In het rapport staat dat de digitale elite $76,900 per jaar of meer verdient, tussen de 21 tot 34 jaar oud is en op kantoor werkt. Turn noemt ze ‘het meest cross channel geörienteerde publiek’.

related partner content for mobile comes here

Inzichten van Turn over deze groep zijn onder meer: de digitale elite zal 32 keer meer met merken in aanraking komen via drie of meer verschillende kanalen dan andere consumentengroepen. Adverteerders gaven 40% meer uit dan in Q1 2013 om de elite groep te bereiken. 83% van de digitale elite woont in de Verenigde Staten, maar er is een explosieve groei in de EU, Azië en Zuid Amerika. In Nederland geeft de digitale elite geld uit aan boeken en reizen, en houdt van hockey.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in