Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com beweegt zich verder op pad van online publishing

Met een nieuw contentconcept rond digitale magazines wil bol.com inspiratie toevoegen aan de winkelbeleving.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met een slordige één miljoen bezoekers per dag, tijdens de feestdagen oplopend tot zo’n twee miljoen, kun je meer doen dan alleen spulletjes verkopen. Ook in termen van onlinebereik blaas je met zulke aantallen een stevig deuntje mee; bereik dat waarde vertegenwoordigt. Niet voor niets lanceerde bol.com onlangs z’n eigen advertisingprogramma, een ‘unieke combinatie’ tussen advertising en direct winkelen. Maar daarover straks meer.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in