Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn's Facebook-battle: stemmen op de weekaanbieding

Albert Heijn laat Facebookgebruikers stemmen op de eerstvolgende weekaanbieding. De actie hangt samen met de start van Albert Heijn's…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn laat Facebookgebruikers op de eerstvolgende weekaanbieding. De actie hangt samen met de start van Albert Heijn's duurzaamheidscampagne 'Meer doen'.

related partner content for mobile comes here

De startte deze week, op de dag van duurzaamheid. In een filmpje gaan een duurzaam gevangen vis en een verantwoord geproduceerde chocoladereep de strijd aan om om de weekaanbieding. Bekende cabaretiers Kaspar van Kooten en Sanne Wallis de Vries hebben de stemmen ingesproken.

Albert Heijn noemt het een boodschap met een boodschap: producten leggen eerst uit waarom ze zo duurzaam zijn en gaan de 'battle' aan. Mensen kunnen vervolgens op ze stemmen, de winnaar is de week erna in de aanbieding. Op youtube circuleert inmiddels dit filmpje:

Dat wordt met het oog op de komende maanden dus chocola in de aanbieding...

Creatie is in handen van TBWA Neboko.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in