Albert Heijn's Facebook-battle: stemmen op de weekaanbieding


Albert Heijn laat Facebookgebruikers stemmen op de eerstvolgende weekaanbieding. De actie hangt samen met de start van Albert Heijn's duurzaamheidscampagne 'Meer doen'.
De Facebook-actie startte deze week, op de dag van duurzaamheid. In een filmpje gaan een duurzaam gevangen vis en een verantwoord geproduceerde chocoladereep de strijd aan om om de weekaanbieding. Bekende cabaretiers Kaspar van Kooten en Sanne Wallis de Vries hebben de stemmen ingesproken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAlbert Heijn noemt het een boodschap met een boodschap: producten leggen eerst uit waarom ze zo duurzaam zijn en gaan de 'battle' aan. Mensen kunnen vervolgens op ze stemmen, de winnaar is de week erna in de aanbieding. Op youtube circuleert inmiddels dit filmpje:
Dat wordt met het oog op de komende maanden dus chocola in de aanbieding...
Creatie is in handen van TBWA Neboko.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid