‘Afdeling communicatie moet 180 graden draaien’
In het oktobernummer van Communicatie het artikel ‘Pleidooi voor verwatering, Afdeling communicatie moet 180 graden draaien’ (blz.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Het wachten is op de communicatieafdeling die als eerste besluit om te stoppen met het schrijven van persberichten. Of de afdeling die het primaat op de woordvoering naar vrije media bij een centrale afdeling laat varen en, zoals al op vele plaatsen, de monitoring van de social media laat uitwaaieren. Met een afdeling communicatie die rigoureus besluit om de blik dus van buiten naar binnen te richten. 180 graden draaien dus. Niet meer zelf zenden, maar louter de organisatie in staat stellen om er communicatief uit te halen wat erin zit.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wat zien we in de praktijk? Hoe ver is uw afdeling? Deelt u de visie van Guido Rijnja? Maak uw mening en ervaringen kenbaar!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid