Speelgoedketen Bart Smit lanceert iPad App


Digitale Speelgoedboek
De Bart Smit App bevat het 160 pagina’s tellende digitaal speelgoedboek. Het speelgoedboek van Bart Smit is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Kinderen (en ouders) kunnen met de App door het speelgoedboek bladeren en eenvoudig producten toevoegen aan een digitaal verlanglijstje. Na afloop kan het complete verlanglijstje direct worden gemailed naar een opgegeven e-mail adres.
‘Bart Smit speelt hiermee goed in op het sterk toenemende gebruik van tablets in de huiskamer. Verder zien wij ook dat kinderen het erg leuk vinden om te spelen met een tablet. Mobile Strategy is verheugd om een bijdrage te hebben kunnen leveren aan de realisatie van het project ’ aldus Nishant Dogra, Managing Director van Mobile Strategy.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Spellen
Met de Bart Smit App kun je verder sinterklaas kleurplaten inkleuren en vrij tekenen. Deze kunnen worden opgeslagen op de iPad om later met familie of vrienden te delen. Verder kun je met de App een schuifpuzzel spelen, eventueel met eigen foto. Tot slot kun je direct de webshop bezoeken en adressen en telefoonnummers van Bart Smit winkels in de omgeving opzoeken.
Kleurwedstrijd
Bart Smit heeft voor de lancering van de App een speciale iPad kleurwedstrijd in het leven geroepen. Bart Smit verloot 10 Bart Smit cadeaucards t.w.v. 25 Euro onder de leukste inzendingen.
Kindvriendelijk
Bij het design- en ontwikkelproces van de App is rekening gehouden met het gebruik door kinderen. Kindvriendelijkheid staat centraal in de App.
"Voor de App van Bart Smit hebben we gekozen voor de meest eenvoudige en speelse manier van interactie en kleurgebruik. Dit hebben wij toegepast door de gehele app.'' aldus Rishi Ramdaras, Lead Designer van Mobile Strategy.
Vorig jaar heeft heeft Bart Smit net voor Sinterklaas ook reeds een campagne opgezet, waarbij de mobiel een rol speelde. Op diverse treinstations waren posters opgehangen waarbij je met een QR code last-minute 5 december aankopen kon doen. De QR verwees toen echter naar een website die niet goed werkte op de de smartphone (zie HIER).
De nieuwe iPad app is HIER te downloaden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid