Overslaan en naar de inhoud gaan

Speelgoedketen Bart Smit lanceert iPad App

Speelgoedwinkelketen Bart Smit heeft deze week een iPad app gelanceerd voor de feestdagen. Hierin is het gehele speelgoedboek terug te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Digitale Speelgoedboek
De Bart Smit App bevat het 160 pagina’s tellende digitaal speelgoedboek. Het speelgoedboek van Bart Smit is een jaarlijks terugkerend fenomeen. Kinderen (en ouders) kunnen met de App door het speelgoedboek bladeren en eenvoudig producten toevoegen aan een digitaal verlanglijstje. Na afloop kan het complete verlanglijstje direct worden gemailed naar een opgegeven e-mail adres.

related partner content for mobile comes here

‘Bart Smit speelt hiermee goed in op het sterk toenemende gebruik van tablets in de huiskamer. Verder zien wij ook dat kinderen het erg leuk vinden om te spelen met een tablet. Mobile Strategy is verheugd om een bijdrage te hebben kunnen leveren aan de realisatie van het project ’ aldus.

Spellen
Met de Bart Smit App kun je verder sinterklaas kleurplaten inkleuren en vrij tekenen. Deze kunnen worden opgeslagen op de iPad om later met familie of vrienden te delen. Verder kun je met de App een schuifpuzzel spelen, eventueel met eigen foto. Tot slot kun je direct de webshop bezoeken en adressen en telefoonnummers van Bart Smit winkels in de omgeving opzoeken.

Kleurwedstrijd
Bart Smit heeft voor de lancering van de App een speciale iPad kleurwedstrijd in het leven geroepen. Bart Smit verloot 10 Bart Smit cadeaucards t.w.v. 25 Euro onder de leukste inzendingen.

Kindvriendelijk
Bij het design- en ontwikkelproces van de App is rekening gehouden met het gebruik door kinderen. Kindvriendelijkheid staat centraal in de App.
"Voor de App van Bart Smit hebben we gekozen voor de meest eenvoudige en speelse manier van interactie en kleurgebruik. Dit hebben wij toegepast door de gehele app.'' aldus .

Vorig jaar heeft heeft Bart Smit net voor Sinterklaas ook reeds een campagne opgezet, waarbij de mobiel een rol speelde. Op diverse treinstations waren posters opgehangen waarbij je met een QR code last-minute 5 december aankopen kon doen. De QR verwees toen echter naar een website die niet goed werkte op de de smartphone (zie ).

De nieuwe iPad app is te downloaden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in