Overslaan en naar de inhoud gaan

AI-tool ‘Echo’ belooft automatisch opgezette influencer-campagnes zonder traditionele campagnebriefings

Echo wordt gelanceerd door het Nederlandse influencer-marketingplatform The Cirqle.
Hi influencer
Hi influencer
Hi influencer
Hi influencer

Nederlandse influencer-marketingplatform The Cirqle lanceert Echo, een AI-tool die belooft influencer-campagnes te automatiseren. Adverteerders kunnen volgens The Cirqle automatisch influencer campagnes opzetten zonder de noodzaak van traditionele campagnebriefings. De lancering van Echo zou een nieuwe stap in de automatisering van marketingstrategieën markeren, waarbij adverteerders hun doelen invoeren en de AI vervolgens de meest geschikte influencers selecteert op basis van uitgebreide data-analyse en marktinzichten.

related partner content for mobile comes here

Merken als Aboutyou, Crocs en Vinted hebben de eerste stappen met Echo gezet, zij hebben hun marketingcampagnes volgens The Cirqle sneller en efficiënter kunnen uitvoeren. Steven Lammertink, CEO van The Cirqle, zegt dat de AI-oplossing volledig geautomatiseerde campagnebeheer, slimme influencer-aanbevelingen en integraties met grote platforms zoals Meta, TikTok en Shopify biedt. Volgens hem belooft dat niet alleen tijd en kosten te besparen, maar ook de effectiviteit van influencer campagnes te vergroten. Zie uitlegvideo hieronder:

Echo - The Cirqle's AI Wizard

Woon- en kledingretailer La Redoute zegt enthousiast te zijn over het werken met Echo. Volgens Damien Poelhekke, CEO van La Redoute Spanje, heeft de tool de manier van influencer-marketing bedrijven bij het bedrijf volledig veranderd. Poelhekke: 'In slechts 60 seconden ontvangen we uiterst gerichte influencer-aanbevelingen en -campagnes die precies aansluiten bij onze doelgroep. Het is alsof een team van data-analisten en strategen onze campagne heeft opgezet en de influencers heeft aanbevolen.'

1 miljoen influencers

Lammertink: ‘Echo vertegenwoordigt een belangrijke vooruitgang in de evolutie van influencer marketing. Deze technologie biedt merken nieuwe mogelijkheden om hun doelgroep te bereiken en hun marketinginspanningen te optimaliseren.’ The Cirqle, beschikt volgens Lammertink over een wereldwijd netwerk van meer dan 1 miljoen influencers.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in