Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders haken in op Prinsjesdag

Adverteerders als Athlon Car Lease en GGZ hebben Prinjesdag aangegrepen om in de dagbladen en elders te adverteren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Athlon Car Lease omarmt de plannen van het kabinet rondom elektrisch rijden, omdat het volgens het bedrijf de weg naar het verduurzamen van mobiliteit vrij maakt. Voor de gelegenheid heeft Athlon het kabinet met een helm weggelaten. De koningin mocht haar eigen helm ophouden. De inhaker gaat gepaard met een grootscheepse PR campagne met onder meer een onderzoek onder Nederlanders waarin hun mening gevraagd wordt over elektrisch rijden. De presentatie van de resultaten en de overhandiging van een race helm aan minister Eurlings moeten zorgen voor media-aandacht, net als een Tableau Vivant, het nabootsen van de uiting in Den Haag. Doorn & Roos is verantwoordelijk voor de campagne.

related partner content for mobile comes here

GGZ Nederland gebruikt Prinsjesdag om een nieuwe landelijke campagne af te trappen, die duidelijk moet maken wat het belang van geestelijk gezondheidszorg is en waarom het kabinet er niet grof op moet bezuinigen. Centraal staat de pay-off ;1opde4&;">'1opde4' die duidelijk maakt dat 1 op de vier Nederlanders tijdens zijn leven een psychische stoornis krijgt. Maximum ontwikkelde de campagne.

Klik op een afbeelding voor een vergroting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in