Overslaan en naar de inhoud gaan

Actrice Tilda Swinton in campagne Bijenkorf

De retailer begint deze week de ‘Freedom of Fashion’ voorjaarscampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De hoofdrol in de nieuwe  commercial is voor de Britse actrice Tilda Swinton. Ze is ook model, performancekunstenaar en dankbare muze voor modeontwerpers.

Fotografe Frederike Helwig regisseerde de commercial en schoot de campagnefoto’s waarin het vieren van je eigen stijl centraal staat.

related partner content for mobile comes here



De boodschap (voice-over) is van Tilda Swinton zelf.

The world is wide and high
And you are in it
Stay open
Cherish the authentic
Stay curious
Don&;t be afraid
The world is wide and freehearted
And the road winding
Celebrate every bend
Words can be overrated
Tell us who you are without them
Take your self in your own two hands and hold it high and proud
Fly your flag with joy

De commercial is vanaf woensdag gedurende 3 weken te zien.



Credits:

Bijenkorf: Karin Vriese, Bianca Koot
Managing Director KSM Agency: Barbara Angeli Radovani
Production Company: Operator Amsterdam
Creative Director: Maarten J.N.W. Sundermann
Associate Creative Director: Claire Knight
Executive Producer: Pavel Ananich
Director: Frederike Helwig
Talent: Tilda Swinton

VOLLEDIGE 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in