Overslaan en naar de inhoud gaan

10 uitmuntende reacties van banken en de Belastingdienst op social media

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is belangrijk om je geldzaken goed op orde te hebben. Dat geldt natuurlijk al helemaal voor banken en de Belastingdienst. Hun social media teams doen het in ieder geval uitmuntend...  



1. Het begon met een simpele typefout...



En toen, twee jaar later...

 


2. Geen zorgen, dit klöpt gewoon.

 


3. Hartverscheurend.

 


4. Zo makkelijk ben je niet van ze af, Rob.

 


5. De Belastingdienst is niet op z'n uiltje gevallen.

 


6. Dat zal hem Morris leren...
   

7. ING laat zich niet trollen.  

8. Peter dacht weg te zijn bij Rabobank, maar fiets bleek minder waar...


8. Peter dacht weg te zijn bij Rabobank, maar fiets bleek minder waar...


Plotseling racet het gesprek een andere richting op.


En wie komt er als eerste over de finish?

 


9. Wanneer je 'gewenste bedrag' iets te letterlijk neemt.

Want dit lijkt Bert wel een mooi bedrag.
 

En dit lijkt de ABN AMRO wel een gepast antwoord.
 

10. Nadat Robert Jans problemen met ING maar niet opgelost worden, tipt iemand Rabobank...


10. Nadat Robert Jans problemen met ING maar niet opgelost worden, tipt iemand Rabobank...


Maar als Sven het niet gelooft, komt Rabobank tenslotte met keihard 'bewijs'.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
martin garix

How to fix Active Directory Domain Services Unavailable,just one a single click here this site https://fixforwindows.com/directory and learn more about how to active your domain service,it is very simple process.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in