Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo werkt Snap(chat) aan winkelen via augmented reality

Snap zet groots in op samenwerken met mode- en beautymerken om passen en winkelen via AR aan te jagen. Tijd voor een uitleg.
Snap x Farfetch
Snapchat-gebruikers kunnen onder andere kleding van Farfetch passen
© Afbeelding: Snap
Snap x Farfetch
Snapchat-gebruikers kunnen onder andere kleding van Farfetch passen
© Afbeelding: Snap

Van alle socialmedia-apps richt Snapchat zich het meest op Augmented Reality (AR). Deze techniek gebruikt je smartphonecamera en slimme software om virtuele objecten te versmelten met de echte wereld. Snap, het moederbedrijf van Snapchat, experimenteert samen met partners met allerlei commerciële AR-toepassingen. Maar veel bedrijven én gebruikers kennen die nog niet. Voor Snap reden om zijn AR-strategie onder de aandacht te brengen van de Nederlandse pers en influencers.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in