Overslaan en naar de inhoud gaan

Tele2 stuurt moderne Chriet Titulaer naar Silicon Valley voor contentcampagne

Boodschap: ‘De toekomst van mobiel is helemaal te gek, maar je hebt wel een enorme dik data-abonnement nodig.’

De alliteratie is dezelfde als die bij ‘de wondere wereld’ van Chriet Titulaer. Nu, ruim dertig jaar later, stuurt Tele2 tech-influencer Boris Lange naar Silicon Valley om ‘de waanzinnige wereld van mobile technology’ vast te leggen. In een drietal filmpjes legt hij vast wat de toekomst (of zelfs het heden) van de smartphone voor ons in petto heeft. Of ‘de afstandsbediening van je leven’, zoals Tele2 het noemt.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Internet of Things

Veel data nodig

Zo absurd als de prijswinnende commercials van Tele2 zijn de video’s niet, maar Lange doet zijn best om lekker gek te doen. ‘Yo Google, gimme some bananas.’ De combinatie van handheld-beelden met 2D en 3D graphics moeten de rest doen. De bedoeling is om de jongere doelgroep van Tele2 een ‘super snappy’ inspirationele contentserie voor te schotelen. De slotconclusie van elk filmpje is – erg passend – dat je een shitload aan data nodig hebt. ‘Okay, back to reality. AR is super vet, maar vraagt wel behoorlijk wat data. Ach, daar heb je de unlimited bundel dan weer voor, toch?’

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Voice Control

Bureau

De video’s kwamen tot stand in samenwerking met Capitola.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in