Overslaan en naar de inhoud gaan

Wilbert Schreurs gaat reclamegeschiedenis doceren

Expert op het gebied van reclame en creativiteit Wilbert Schreurs wordt docent reclamegeschiedenis aan de Vrije Universiteit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Expert op het gebied van reclame en creativiteit wordt docent reclamegeschiedenis aan de Vrije Universiteit.

related partner content for mobile comes here

De aanstelling van Schreurs, die twee jaar zal duren, wordt gesponsord door de Vereniging van Communicatie-adviesbureaus (VEA), die het belangrijk vindt dat er aandacht wordt gegeven aan de geschiedenis van de reclame.

Schreurs zal voor de opleiding algemene cultuurwetenschappen de vakken reclamegeschiedenis en creatieve revolutie aanbieden.

In zijn colleges gaat Schreurs aandacht besteden aan de ontwikkeling van de na-oorlogse reclame in binnen- en buitenland.

Daarbij richt hij zich vooral op de omwenteling die zich vanaf de jaren zestig in de reclame heeft voltrokken. Deze heeft tot een nieuwe wijze van reclamemaken geleid, waarin de samenhang tussen tekst en beeld cruciaal is.

Daarnaast gaat Schreurs de komende twee jaar onderzoek doen naar de relatie tussen creativiteit en reclame.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in