
Goede doelenorganisaties maakten tot voor kort weinig gebruik van premium sms (betaal sms), omdat de afdracht voor het goede doel te laag was. Maar premium sms is volgens Mobillion zeer geschikt als laagdrempelige betaalmethode voor kleine bedragen als ‘digitale collecte'. Daarom heeft Mobillion, samen met business partner RLC, contact gezocht met de mobiele operators om de mogelijkheden voor een betere afdracht te inventariseren.
De operators stelden als voorwaarde dat een onafhankelijke partij moest toezien op de juiste uitvoering en kwaliteit van donaties. Mobillion is daarop in gesprek gegaan met de VFI. Mobiele operators die het initiatief steunen hanteren speciale tarieven voor Geef-SMS.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGB'Wij zien de mobiele telefoon als potentieel kanaal voor communicatie met donateurs en voor het werven van fondsen', zegt Monique van Bijsterveld, directeur van VFI-Diensten.'Dankzij de samenwerking met Mobillion en de verlaging van de kosten is mobiel doneren nu een betrouwbaar kanaal voor de werving van middelen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee