Overslaan en naar de inhoud gaan

Verantwoord doneren met Geef-SMS

VFI, de brancheorganisatie van goede doelen begint samen met Mobillion Geef-SMS. Dit nieuwe initiatief stelt goede doelen in staat om de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Goede doelenorganisaties maakten tot voor kort weinig gebruik van premium sms (betaal sms), omdat de afdracht voor het goede doel te laag was. Maar premium sms is volgens Mobillion zeer geschikt als laagdrempelige betaalmethode voor kleine bedragen als ‘digitale collecte'. Daarom heeft Mobillion, samen met business partner RLC, contact gezocht met de mobiele operators om de mogelijkheden voor een betere afdracht te inventariseren.

De operators stelden als voorwaarde dat een onafhankelijke partij moest toezien op de juiste uitvoering en kwaliteit van donaties. Mobillion is daarop in gesprek gegaan met de VFI. Mobiele operators die het initiatief steunen hanteren speciale tarieven voor .

'Wij zien de mobiele telefoon als potentieel kanaal voor communicatie met donateurs en voor het werven van fondsen', zegt Monique van Bijsterveld, directeur van VFI-Diensten.'Dankzij de samenwerking met Mobillion en de verlaging van de kosten is mobiel doneren nu een betrouwbaar kanaal voor de werving van middelen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in