Overslaan en naar de inhoud gaan

Vaishali Sachdev gaat de mondiale data-driven marketing bij Heineken leiden

Ze stapt over van uitzendorganisatie Randstad.
Miniatuurvoorbeeld
Vaishali Sachdev
© Ivo van der Bent
Miniatuurvoorbeeld
Vaishali Sachdev
© Ivo van der Bent

Vaishali Sachdev stapt over van Randstad naar Heineken. Bij de bierbrouwer gaat ze de data-driven marketingstrategie vormgeven en helpen uitrollen. De ambitie van Heineken is om bier- en ciderconsumenten over de hele wereld met gepersonaliseerd data-gedreven marketing te bereiken.

related partner content for mobile comes here

Sachdev was ze de laatste 11,5 jaar werkzaam voor Randstad. Bij de uitzendorganisatie was ze onder meer marketing- en communicatiedirecteur in het Verenigd Koninkrijk en de laatste periode van 5,5 jaar het mondiale hoofd e-commerce.

Sachdev is Indiase van origine, ze is geboren en getogen in Bangalore, het it-centrum van India. Ze studeerde in de VS, werkte daarna in de UK voordat in 1998 de liefde en loopbaan haar naar Nederland brachten.

Ze werkte, naast Randstad, onder meer voor Nutricia en Effective Brands. Vaishali Sachdev spreekt vloeiend en accentloos Nederlands.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in