Overslaan en naar de inhoud gaan

'JillSan' is het nieuwe creatieve team bij bureau epidemie

Jill van Emmerik en Sanne Ueffing - aka 'JillSan' - vormen een creatief duo bij bureau epidemie.
Miniatuurvoorbeeld
© Krijn van Noordwijk
Miniatuurvoorbeeld
© Krijn van Noordwijk

Jill van Emmerik (29, art) & Sanne Ueffing (31, copy) - ofwel JillSan - zijn sinds enkele maanden als nieuw creatief team werkzaam bij bureau epidemie.

Beide creatieven hebben ervaring in zowel de reclame- als mediawereld en moeten voor het bureau data-gedreven inzichten en strategieën toe gaan passen op creatieve concepten.

related partner content for mobile comes here

De eerste campagnes van het creatieve team zijn de afgelopen week live gaan. Zo zijn ze verantwoordelijk voor de campagne 'Full of Surprises' van Canei en de Zonnicitatie-activatie voor Zelfstroom.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in