'JillSan' is het nieuwe creatieve team bij bureau epidemie
Jill van Emmerik en Sanne Ueffing - aka 'JillSan' - vormen een creatief duo bij bureau epidemie.

© Krijn van Noordwijk

© Krijn van Noordwijk
Jill van Emmerik (29, art) & Sanne Ueffing (31, copy) - ofwel JillSan - zijn sinds enkele maanden als nieuw creatief team werkzaam bij bureau epidemie.
Beide creatieven hebben ervaring in zowel de reclame- als mediawereld en moeten voor het bureau data-gedreven inzichten en strategieën toe gaan passen op creatieve concepten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De eerste campagnes van het creatieve team zijn de afgelopen week live gaan. Zo zijn ze verantwoordelijk voor de campagne 'Full of Surprises' van Canei en de Zonnicitatie-activatie voor Zelfstroom.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid