Overslaan en naar de inhoud gaan

Teads Nederland breidt team uit met drie specialisten

'Teads maakt explosieve groei door.'
Freddi Elias, Pieter Jansen en Farah Bouna
Vlnr Freddi Elias, Pieter Jansen en Farah Bouna
Freddi Elias, Pieter Jansen en Farah Bouna
Vlnr Freddi Elias, Pieter Jansen en Farah Bouna

Drie mensen maken per 1 maart de overstap naar Teads, het bedrijf dat gespecialiseerd is in outstream advertising. Freddi Elias (29) wordt verantwoordelijk voor de marketing en pr in Nederland en de Nordics. Farah Bouna (40) en Pieter Jansen (37) gaan beiden als salesmanager aan de slag.

Door de komst van Elias, Bouna en Jansen bestaat het Nederlandse team nu uit in totaal twaalf personen.

related partner content for mobile comes here

Bouna werkte eerder vanuit haar rol bij IPG Media met Teads samen. Ze was dusdanig onder de indruk van de mogelijkheden van Teads dat ze besloot over te stappen naar het bedrijf. Elias werkte bij Pitch PR en Jansen bij online marketingbureau The Next Ad.

'Explosieve groei Teads'

Volgens managing director Geert Hoogeveen van Teads Nederland, is de uitbreiding van het team representatief voor de explosieve groei die het bedrijf doormaakt. 'In het afgelopen jaar is Teads met 33 procent gegroeid in de Emea-landen, het team in Nederland zelfs met maar liefst 100 procent in 10 maanden. Een bevestiging dat steeds meer adverteerders en mediabureaus inzien dat wij méér dan 80 procent van alle online Nederlanders in een 100 procent brandsafe en brandsuitable omgeving kunnen bereiken. Daarmee zijn we qua bereik nummer twee achter DPG Media.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in