Overslaan en naar de inhoud gaan

Sweldens wint PIM marketing wetenschapprijs

Het onderzoek van Steven Sweldens, Evaluative Conditioning 2.0, heeft de PIM marketing wetenschapprijs gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek van Sweldens gaat over de directe versus associatieve transfer van gevoel naar merken. In zijn dissertatie gaat hij onder meer in op de meerwaarde van bekend persoon voor merken. Sweldens, die promoveerde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, nam de PIM wetenschapprijs 2010 gisteren in Utrecht in ontvangst.

related partner content for mobile comes here

Sweldens liet twee andere genomineerden achter zich. Dr. Ting Li, die in zijn onderzoek ‘Informedness and Customer-Centric Revenue Management’ blootlegde het inzicht in de rol die informatie heeft in het nemen van revenue management beslissingen kan worden verbeterd. En dr. Merel van Diepen. Zijn schreef haar proefschrift over de dynamiek en concurrentie in geefgedrag aan goede doelen via e-mailmarkerting en gaat onder andere in op de rol die gevoel en emotie daarin speelt. Beiden zijn net als Sweldens verbonden aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

De jury van de Marketing Wetenschapsprijs bestaat uit:
Drs. Hans Molenaar, Platform Innovatie in Marketing (voorzitter)
Prof.dr. Tammo Bijmolt (Hoogleraar Marketing Rijksuniversiteit Groningen);
Prof.dr. Ruud Frambach (Hoogleraar Marketing Vrije Universiteit Amsterdam);
Dhr. Harald Timmer (partner Accenture);
Drs. Ruud Polman (Directeur Communicatie Randstad);
Dhr. Bjørn Hascher (Uitgever ITcommercie);
Drs. Peter van Woensel Kooij (Redacteur Marketing Tribune);
Dhr. Theo van Vugt (Hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in