Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw weblog over marketing, communicatie en gadgets

Vandaag (vrijdag) is de weblog Early Adaptors van start gegaan. Wat door de makers wordt betiteld als 'een dagelijkse verzameling berichten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag (vrijdag) is de weblog van start gegaan. Wat door de makers wordt betiteld als 'een dagelijkse verzameling berichten over marketing, communicatie en alles wat nieuw is.'

related partner content for mobile comes here

En: 'Op een luchtige en aansprekende manier worden lezers op de hoogte gehouden van de nieuwste en origineelste marketingcampagnes, opvallende communicatie-uitingen en alle nieuwigheden op het gebied van technologie.'

Early Adaptors wil een onafhankelijk initiatief zijn waarbij de nadruk ligt op het publiceren van boeiend nieuws. Bij eerste beschouwing is het geheel vooral een verzameling nieuwe gadgets.

Early Adaptors probeert zich, volgens eigen zeggen, 'te onderscheiden door niet rücksichtslos berichten over te nemen van andere Nederlandstalige weblogs, maar door zelf nieuwe onderwerpen aan te snijden of van buitenlandse of interne bronnen gebruik te maken.'
Een mooi streven, en of dat lukt moet je zelf maar beoordelen.

Wat mij persoonlijk wel vrij behoorlijk stoort is dat je op geen enkele wijze op de pagina kunt vinden wie het geheel maakt. 'Onafhankelijk' is makkelijk gezegd, maar wie zitten er dan achter?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in