Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw prijzenoffensief Albert Heijn

Albert Heijn wil de prijs van nog eens duizend artikelen met ingang van volgende maand verlagen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De supermarktketen zou daarmee de derde grote ronde van prijsverlagingen inluiden, meldt supermarktvakblad Distrifood. Een woordvoerster van Albert Heijn wilde zaterdag alleen zeggen dat de keten in het najaar met ‘leuke acties’ komt. Distrifood meldt echter dat volgens hun informatie de nieuwe aanval de codenaam 'Nekslag' heeft meegekregen.

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn zegt een dergelijke term binnen het bedrijf niet te gebruiken. ‘Dit is een canard', aldus een woordvoerder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in