Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw verpakkingsdesign voor thee Simon Lévelt

Theezakje zoekt naar meer schap-impact
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koffie en theespecialist Simon Lévelt heeft zijn assortiment theezakjes aangepast. Mountain tekende voor het design. De doosjes worden verkocht in de supermarkten, natuurvoedingswinkels en de Simon Lévelt winkels.

related partner content for mobile comes here

Compositie
Rik Keessen van Mountain: ‘Simon Lévelt is van oudsher dé specialist in losse thee. Het zorgt niet alleen zelf voor de inkoop van de beste theesoorten, maar stelt  ook zelf zijn theemelanges samen. Dit in eigen huis proeven en melangeren maakt de thee uniek en van hoge kwaliteit. Het assortiment met theezakjes mocht hier weer op een eigentijdse manier en met meer schap-impact bij aansluiten.’

Uit de toelichting op de gemaakte keuzen: ‘Het combineren van de mooiste kwaliteit thee met kruiden, specerijen en fruit is vertaald op de verpakking door de beginkapitalen van de productnaam te mengen in een gebalanceerde compositie. Resultaat is een kwalitatieve en opvallende verpakking in het schap die ook nog eens duidelijk navigeert. De smaakbalans is bovendien op de zijkant van de verpakking makkelijk af te lezen. Zo zie je snel wat voor unieke smaak je in handen hebt.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in